18 Ağustos 2014 Pazartesi

Dekoratif Dijital baskı panel kaplama Ramsoy panel

Dekoratif dijital baskılı panel modellerinin imalatını yapmaktayız. Görmüş olduğunuz tüm desenlerde veya özel resim ve desenlerde digital baskı panel ürün imalatı yapmaktayız. Mermer desenleri, taş tuğla desenleri, kayrak taşı desenleri, patlatma taş desenleri, kesme taş desenleri, ahşap ceviz, meşe, kestane, çam görünmlü ahaşp taklidi ürünler. Traverten mermer taş görünümlü dış cephe kaplamaları, ahşap kiriş ve kütük modelleri, Ve poliüretan dekoratif ürünlerin imalat ve satışı için bizimle ieltişmie geçebilirsiniz.























































 dekoratif panel fiyatları,dekoratif panel kaplama,koçtaş,dekoratif panel duvar,ikea,tekzen,dekoratif panel radyatör,dekoratif panel çit fiyatları,dekoratif panel radyatör,dekoratif panel çit fiyatları,dekoratif panel duvar,dekoratif panel sistemleri,panel kaplama uygulamaları,dekoratif seperatör

2 yorum:

  1. poliüretan köpük hakkında vermiş olduğunuz bu farklı bilgiler için çok teşekkür ederim, çok farklı kullanım alanlarına sahip bir madde kesinlikle. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ramsoy Ürün Teslim Rezaleti, Ramsoy Sevkiyat Sıkıntısı

    Malzeme almak, kargonun gelmesi mesele. En az 1-2 aydır malzeme gelecek. Malzeme ne zaman çıkacak diyorum; "şu gün çıkar" diyor ramsoy. Tamam o gün ödeme yapayım diyorum arıyorum malzeme ne oldu? "malzemen çıktı şu gün sende olur".

    Kardeşim sen ödeme yapmadan malzeme çıkarmam dedin niye çıkardın? Neyse gelsin ödeme yapayım BEKLE, BEKLE, BEKLE, Malzeme yok arıyorum RAMSOY u malzeme nerde? Abi yolda aktarmada, tamam gelsin hesap nona ödeme atayım, Bekle BEKLE BEKLE YOK Arıyorum ramsoyu malzememe nerde? "Abi arkadaşlar sabah kesin bırakacaklar" tamam da şu an malzeme nerde? "abi Çanakkale merkezde" tamam ne zaman alırız? "abi sabah sende tamam". Sabah arıyorum şu cümleyi söylüyorlar, "abi malzeme Çanakkale'de, ödeme yap teslim edelim", peki neden? ödeme yapayım kardeşim? cevaba bakarmısın, "ödeme yapmadan malzeme çıkmıyor", yahu sen malzemeyi neden çıkardın ozaman? Kurumsal firmanın ciddi, firmanın cevabı.. İçerden AYHAN bey öyle dedi, ayhan bey ödeme almadan malzeme çıkarmam diyordu niye çıktı? Cevap: ayhan beyin bilgisi yok... Tamam ne zaman varır abi? sen ayhan beyi bi ara. Yahu sen, haberi yok demedin mi? Ben arayıp malzememi sorduğumda, "ayhan bey ödeme almadan malzeme çıkmaz dedi", malzeme güya Çanakkale'de YALAN.... Hemde zincirleme yalan. Sen 2 ayda benim ürünümü ödeme yaptığım halde Denizli'ye 2 ayda gönderdin ürümünü teslim et paranı al dediğimde, önce ödeme diyor. Yahu bunlar ticaret yapıyorlar, bende al malını geri dedim sana ne ödemesi yapacam, müşterilerime yalancı çıkıyorum senin yüzünden, Kalite sıfır, ciddiyet sıfır, sevkiyat sıfır, teslimat sıfır, Ramsoy, biraz uzak durun derim

    YanıtlaSil